50% korting op schoenen, tassen en meer! Shop Nu!

Retour sturen

Bij Sporthuis.nl vinden we het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met hun bestelling. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn, dan kan je binnen 30 dagen je producten retourneren. Wij verzoeken je het product onbeschadigd en in de originele verpakking te retourneren. Het schrijven op of beplakken van originele verpakkingen (zoals schoenendozen) is niet toegestaan.

Indien een product niet aan onderstaande voorwaarden voldoet, behouden wij ons het recht voor om de ontstane schade door te berekenen of de retour te weigeren.

Binnen Nederland berekenen wij €4,95 retourkosten. Voor klanten buiten Nederland zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Voorwaarden retourneren

Producten welke retour worden gestuurd moeten aan onderstaande voorwaarden voldoen. Is dit niet het geval dan heeft Sporthuis.nl het recht om retouren te weigeren.

- De producten moeten binnen 30 dagen aangemeld zijn.
- Producten welke retour worden gestuurd moeten onbeschadigd, ongedragen en compleet zijn.
- Op de originele productverpakking (zoals schoenendozen) mogen geen stickers en/of tape worden geplakt.
- Het schrijven op de originele productverpakking is niet toegestaan.

Verpakkingen waarop is geschreven, of die beplakt zijn, worden altijd geweigerd.

Retourneren via PostNL

Na het aanmelden van een retour ontvangt u van ons een antwoordnummer. Met dit nummer kunt u het pakket inleveren bij een PostNL punt. U ontvangt dus geen retourlabel.

Retourkosten van €4,95 worden ingehouden op het retourbedrag.

Heb je je bestelling betaald met Riverty, en heb je de hele bestelling naar ons retour gestuurd? Je ontvangt nog wel een factuur van Riverty ter hoogte van €4,95 voor de gemaakte retourkosten.

Je kan ook zelf een vervoerder kiezen en op eigen initiatief iets retourneren, Sporthuis.nl kan in dit geval niet aansprakelijk gesteld worden wanneer je pakket onverhoopt zoekt raakt. Ook in dat geval zijn de directe kosten voor het terugsturen voor jouw eigen rekening.

Retour aanmelden

Retour aanmelden met account

Heb je een account? Dan is het aanmelden van een retour heel eenvoudig. Log in, ga naar retourneren en kies de order die je retour wil sturen en klik op aanmaken. Volg de volgende stappen:

- Selecteer de producten die je terug wil sturen.
- Geef per product de reden van retour en de conditie van het product aan.
- Klik op 'verstuur retourverzoek'.

- Vervolgens ontvangt u via de mail een bevestiging van de aanmelding.
- In het account is vervolgens een pakbon te downloaden. De status van de retour is altijd te zien in jouw account.

Retour aanmelden zonder account

Heb je geen account aangemaakt tijdens het bestellen? Ook dan kan je jouw retour aanmelden via de website. Dat kan via deze link. Volg de volgende stappen:

- Vul in het formulier precies in zoals dat op de orderbevestiging staat.
- Als de gegevens correct zijn ingevuld krijg je op de volgende pagina de order en producten te zien.
- Selecteer de producten die je terug wil sturen.
- Geef per product de reden van retour en de conditie van het product aan.
- Klik op 'verstuur retourverzoek'.

- Vervolgens ontvangt u via de mail een bevestiging van de aanmelding.
- Via de een link in de mail kan je vervolgens een pakbon downloaden om jouw retour te versturen.

Garantie aanvraag

Voor het indienen van een garantie aanvraag stuur je een mail naar: info@sporthuis.nl. Voeg een aantal foto's toe van het beschadigde product. Vermeld hierbij ook jouw ordernummer. Binnen 2 werkdagen ontvang je een reactie op de aanvraag.