Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur. Wij helpen je graag met het beantwoorden van vragen en het geven van advies. De meest voorkomende vragen hebben we hieronder op een rijtje gezet.
Kom je er niet uit? Op de volgende manieren kan je contact opnemen:
- Stuur jouw vraag via Whatsapp naar 0348-419365 (antwoord op werkdagen binnen 2 uur)
- Mail naar info@sporthuis.nl (antwoord op werkdagen binnen 24 uur)
- Bel op werkdagen naar 0348-419365, Whatsapp bellen niet mogelijk.
• Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Voor de meeste producten geldt; Voor 16:00 besteld, morgen in huis. Als een product bij de leverancier vandaan komt geldt een langere levertijd. Klik op een maat voor de actuele levertijd. Bij sommige producten kan de levertijd per maat verschillen.
Bestel je meerdere producten? Wij versturen alles tegelijk. Dus heb je producten met verschillende levertijden, houdt dan rekening met de langste levertijd. Mocht je een product eerder willen ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Onze bestellingen worden geleverd met PostNL. In principe geldt, dat zij de dag na het versturen van het pakket deze afleveren.
• Kan ik mijn bestelling afhalen?
• Hoe kan ik betalen bij Sporthuis.nl?
• Kan ik achteraf betalen?
• Mijn bestelling is nog niet compleet, wat nu?
• Kan ik bestellen zonder een account aan te maken?
• Kan ik kleding laten bedrukken?